
همه چی وقتی شروع شد که دلم باهات روبه رو شد اما پای اشتباه تو دلم بی ابرو شد مگه ازمن چی شنیدی اینجوری ازم بریدی که توام شبیه من به ارزوهات نرسیدی اگه واسم روزگار بدتره بجاش واسه توکه خیلی راحت تره جدایی خیلی راحته واسه اونکی توحرفاش من تره خیلی ممنونم واسه سنگینی نگاهت ممنونمxa0 خیلی ممنونم واسه تکراراشتباهتxa0 ممنونم خیلی ممنونم واسه اتیشی که سوزوندیم ممنونم... خیلی ممنونم واسه اینکه رفتی نموندی... ممنونم... طعمه بودنتو کم چشیدم حواست پرت بود رابطمونو تااینجا من کشیدم بس کشیدم پامو راضی نیستم ...
ادامه مطلب