امین کجایی من اومدم نامه گذاشتم؟؟؟؟؟...
.......
امین کجایی؟...
امیییییییننننننننن کجاییییییییییییییییییییییییییییی...
هنوز تشلیف نیاوردی اقاییییییییی؟؟؟؟؟...